sobota, 24 września 2011

Współczesny marketing

Specjalistów od marketingu z roku na rok przybywa w naszym kraju. Wiedzę z tego zakresu możemy pobierać nie tylko na studiach. Mamy możliwość uczestniczenia w kursach, szkoleniach, możemy też sami uczyć się z poradników. Gdy kończymy studiować marketing praca nie nadchodzi zwykle zbyt szybko. Potrzeba dużo praktyki, aby być naprawdę dobrym specjalistą z tej dziedziny. Niektórzy absolwenci marketingu nie mają pojęcia o pracy w swoim zawodzie, są przygotowani tylko teoretycznie, a to często zbyt mało. Ogromne znaczenie ma doświadczenie, więc kończąc marketing oferty pracy dla nas mogą się szybko nie pojawić. Ilość stanowisk pracy, przeznaczona dla specjalistów od marketingu nie wzrasta, gdyż rynek jest już zapełniony ekspertami z tej branży. Nierzadko mają oni długi staż pracy za sobą. Sporą popularnością cieszy się ostatnio marketing internetowy, a działania promocyjne w sieci mogą być bardzo skuteczne. W takim sektorze możliwości pracy są dość rozległe, a na zatrudnienie mogą też liczyć osoby z ubogim doświadczeniem. System szkoleń z marketingu internetowego jest dość bogaty. Dobrym rozwiązaniem jest też specjalizowanie się np. w logistyce, ponieważ dla logistyka oferty pracy są dość często spotykane. Jeżeli chcemy specjalizować się w zakresie marketingu, powinniśmy wcześniej zaplanować sobie ścieżkę kariery. Studia na tym kierunku można dzisiaj zrobić nie tylko na uczelniach państwowych, ale też na prywatnych. Z roku na rok przybywa więc specjalistów od marketingu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.