wtorek, 9 lipca 2013

[Biuro]Kup regał, ciesz się wygodą przez długi czas!

Pewnego lata trafiła mi się bardzo niemiła historia. Bandyci napadli na moją firmę ze sprzętem technicznym. W biznesie tym sprzedawałem różne elektroniczne gadżety, sprzęt AGD, choć powierzchniowo jest on niewielki. Bandziory musiały wiedzieć, że akurat dzisiaj oczekiwałem na zmianę firmy ochroniarskiej, która miała ustalić nowy alarm. Przed zamknięciem sklepiku zawsze układam regały na drzwiach tak, aby ciężej było wejść złodziejowi. Tej nocy jednak nic nie było problemem. Bandyci najpierw zabrali się za kasetki na pieniądze. Kolejnym łupem padło dziesięć telewizorów, gdyż był ten dział zaraz przy wejściu. Potem poszli do sprzętu AGD, gdzie znaleźli dla siebie pralki, lodówki i zmywarki. Nie rozumiem, jak im się udało to wszystko wynieść! Regał zasłaniający d rzwi był przecież bardzo potężny! Kto mi odpowie, jak to im się udało? Przez głupotę straciłem mnóstwo kasy. tags: biuro, wyposażenie, towary

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.