środa, 3 lipca 2013

[Sport]Jak zorganizować turniej siatkówki

Od jakiegoś czasu mój braciszek trenuje niewielką drużynę siatkówki, która nawet odnosi pewne sukcesy na turniejach. Dość często wyjeżdżają oni w wolne dni na jakieś zgrupowania lub mini zawody przeprowadzane na terenie województwa. Należą oni poniekąd do drużyny amatorów, dzięki czemu nie spinają się i stawiają na dobrą, uczciwą rozrywkę we wspólnym gronie. Ostatnio zapytano go, czy nie podjąłby się organizacji turnieju dla teamów z całej Polski. Podjęcie decyzji nieco mu zajęło. Zapytał najpierw jednak o zdanie całą drużynę, a potem mnie, czy dam radę mu w jakiś sposób we wszystkim pomóc. Szczęśliwie miałam wolny czas i się zgodziłam. Po zadeklarowaniu naszej gotowości wypadało poszukać jakieś hale sportowe. Jak na złość spora część z nich była już pozajmowana. Dobrze, że przynajmniej udało nam się wynaleźć dwa odkryte boiska, które znajdowały się w miasteczku nieopodal. Wtedy spadło na mnie kolejne, niezwykle ważne zdanie, czyli wynajęcie hal namiotowych w ramach szatni i bufetu. Jak dobrze, że moja przyjaciółka założyła własną działalność, która zajmuje się organizacją imprez w plenerze. Wiedziała czego mi potrzeba! Muszę powiedzieć, że cała ta organizacja to istotnie sporo pracy. Rzekomo mamy nadal 3 miesiące, a ja mam wrażenie, że nie zdążymy... tags: sport, rozrywka, siatkówka, turniej, zawody

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.