wtorek, 23 lipca 2013

[Turystyka]Przygotowania do górskiej wyprawy

Wspólnie ze znajomymi wpadliśmy na pomysł, by wybrać się wspólnie w góry. Muszę w końcu zadbać o formę, gdyż nadchodzą wakacje. Pierwszym naszym wybranym celem były Bieszczady. Niestety po kilku telefonach wyszło, że nie znajdziemy już wolnych kwater. Dalszą opcją było Zakopane, ale tłumy zwiedzających skutecznie nas odstraszyły. Musieliśmy znaleźć coś znacznie atrakcyjnego. Do wyboru pozostała nam Wisła oraz Jura Krakowsko-Częstochowska. Z pierwszego pomysłu szybko zrezygnowaliśmy i w ostateczności padło na Jurę. Panowie oczywiście stwierdzili, że tamte rejony do idealne miejsce do wspinania. Jest tam wiele różnych skałek i dodatkowo wzmocnimy mięśnie. W zorganizowanym głosowaniu wygrały skałki, więc chcąc, nie chcąc zmuszona byłam się zgodzić. Problematyczny okazał się dla mnie sprzęt. Nigdy nie planowałam tego typu atrakcji. Cichy nadające się na wspinaczkę to nie problem, ale buty wspinaczkowe? Wspólnie z przyjaciółką pojechałyśmy do największego ze sklepów sportowych, by sprawdzić ceny. Muszę powiedzieć, że ten wydatek mnie troszkę zabolał. Przy okazji wybrałyśmy parę rzeczy na wyprawę i nie zostało nic innego, jak czekać na zbliżający się weekend. Szczęście jednak mi nie dopisało i w dzień wyjazdu rozpętała się przerażająca burza. Ostatecznie dwa dni spędziłam w mieszkaniu przeklinając zbędny zakup. tags: turystyka, wycieczki, sport, góry, sprzęt sportowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.