piątek, 7 czerwca 2013

[Dom]Łazienka z moich snów

Nie tak dawno wybrałam się razem z rodzinką do cioci, która mieszka prawie 80 km za Warszawą. W ten sposób mogliśmy połączyć parodniowy urlop z odwiedzinami u naszych najbliższych. Odpoczynku nigdy za wiele! Pięć dni na łonie przyrody to dokładnie to, czego pragnęłam. W dodatku wujostwo niedawno zakończyło budowę domu. Nie potrafiłam doczekać się, aż ujrzę, co moja ciocia wykombinowała. Z zawodu jest ona projektantem wnętrz, więc wiedziałam, że będzie to coś nadzwyczajnego. Muszę przyznać, że faktycznie się nie zawiodłam! W istocie włożyła w wystrój masę pracy i ciepła. Najbardziej oczarowała mnie aczkolwiek łazienka. Była olbrzymia! Może wydawać się Wam to dziwne, lecz marzę o ekskluzywnej wannie. Wszystko było dopasowane w kolorach szykownej czerni i bieli. Całość doskonale podkreślał marmur i granit. Aż zainteresowało mnie jak dużo takie cudo kosztuje. Siadłam sobie więc wiecz orem do laptopa i wpisałam jako pierwsze marmury Warszawa. Wybór był olbrzymi! Ceny też niczego sobie. Tak samo było w przypadku: granit Warszawa. Akurat te wykorzystane u cioci były niemal najdroższe. Prawdopodobnie wcale nie będzie mnie stać na taką łazienkę, lecz z wielką rozkoszą skorzystałam z królewskiej kąpieli! tags: łazienka, dom, remont, wystrój wnętrz, aranżacja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.