środa, 5 czerwca 2013

[Rodzina]Zakupy wraz z przyjaciółką

Moja znajoma już niebawem spodziewa się dziecka i zdecydowała się wykonać gruntowny remont małego pokoju. Już od jakoś czasu chciała się za to wziąć, ale do teraz nie miała niestety prawdziwej motywacji. Przyznała mi się, że już bardzo długo starali się o dziecko i praktycznie zwątpili. Szczęśliwie los się wreszcie do nich uśmiechnął. Gdy tylko usłyszała, że wreszcie się udało zaczęła wszystko skrupulatnie planować. Męża zagoniła do remontu, a mnie zaciągnęła na dwudniowe zakupy. Nie pozostało nam nic innego, jak ułożyć plan działania na długi weekend, który spędzimy na poszukiwaniu mebli i zabawek. Najbardziej zależało jej na zakupie kołyski, niewielkiej szafki oraz niezbyt ciężkiego wózka, gdyż wiele na ten temat się nasłuchała. W miarę szybko poradziłyśmy sobie z pierwszą częścią, dopiero wózki rzeczywiście sprawiły nam probl em. Nie dość, że cena wysoka to wszystkie są potwornie ciężkie. Przyjaciółce bardzo zależało na tym, aby kółka były dosyć duże i stabilne. Całość miała być zgrabna i poręczna. Zawitałyśmy do trzech największych sklepów i kompletnie nic nie znalazłyśmy. Wszystkie wzory były identyczne. Dobrze, że sprzedawczyni powiedziała nam o nowej dostawie za około miesiąc. Faktycznie ulżyło mi, gdyż padałam z nóg. Muszę zapamiętać, by odegrać się na koleżance, jak tylko zdecyduję się na dziecko. tags: wózki, akcesoria dla dzieci, dom, rodzina, wózek dla dziecka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.