czwartek, 6 czerwca 2013

[Zdrowie]W jaki sposób poradzić sobie z bezsennością?

Od pewnego czasu nie sypiam zbyt dobrze. Prawdopodobnie ma to związek z trudną i naprawdę stresującą pracą, a cała ta sytuacja jest dla mnie uciążliwa. Na początku sądziłam, że wystarczy trochę zwolnić, wypocząć i wszystko powrócić do normy. Jak się zapewne domyślacie prędko się przeliczyłam i aktualnie jestem, jak prawdziwa bomba gotowa do wybuchu. W dodatku wszystko mnie drażni. Znajoma poleciła mi zacząć pić ziółka, które rzekomo są świetnym sposobem na problemy ze snem. Szkoda tylko, iż w moim wypadku nie zadziałały. Potrzebny mi był jakiś inny lek na bezsenność, ale skąd ja mam wiedzieć, który jest skuteczny? Przecież nigdy ich nie używałam? Po pierwsze pojechałam się do lekarza. Po konsultacji i przeprowadzeniu paru podstawowych badań stwierdził, że to przepracowanie i zalecił mi tabletki. W gruncie rzeczy jestem dość nieufną osobą jeżeli chodzi o pigułki, dlate go z ciekawości wstukałam w wyszukiwarkę: bezsenność lek. To był świetny ruch. Nie powiem ile przeciwwskazań posiadały te lekarstwa i szkodliwych związków. Bez zastanowienia wpakowałam je do kosza na śmieci. Dobrze, że miałam jeszcze ostateczną opcją, czyli telefonem do mamy. Bez niej nie dałabym rady. Kupiła mi specjalne, ziołowe środki, których nie dostanę w sklepie. Co ja bym zrobiła bez jej wsparcia? Co prawda dalej nie sypiam tak jak dawniej, ale jest już znacznie lepiej! Mam nadzieję, że już wkrótce będzie dane mi się wyspać. tags: zdrowie, medycyna, lekarstwa, bezsenność

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.