środa, 5 czerwca 2013

[Sport]Czy sport jest drogi?

Jakiś czas temu mój chłopak znalazł w sobie całkowicie nową pasję, która zapewnia mu odpowiedni zastrzyk adrenaliny. Oczywiście to znajomi z pracy przekonali go do tej zmiany i wspólnego wypadu. Mnie nawet nie spytał o zdanie. Na początku miał dość duże wątpliwości czy wspinaczka to sport dla niego, ale szybko zmienił opinię. Wyjazdy tak mocno go pochłonęły, że obecnie w każdej wolnej chwili chowa rzeczy i pędzi na Jurę. Niestety sport nie jest tani, zwłaszcza gdy zaczyna się coś od podstaw bez koniecznego wyposażenia. Pamiętam, kiedy wybraliśmy się do centrum handlowego razem z jego kolegą, aby uzupełnić sprzęt wspinaczkowy. Panowie udali się w stronę sklepu sportowego, natomiast ja zdecydowałam się iść do galerii po kilka rzeczy dla siebie. O dziwko, znacznie szybciej uporałam się ze wszystkim niż oni! Nawet udało mi się pójść do marketu po coś d o jedzenia, a oni w dalszym ciągu dyskutowali nad butami. Bodaj pierwszy raz mogłam zobaczyć tak niezdecydowanych mężczyzn. Najbardziej jednak wystraszył mnie końcowy rachunek. Nie wiem kto stwierdził, że sport jest niedrogą formą aktywności. Nawet karnet na siłownie jest o wiele tańszy od tego sprzętu. Oby tylko go wykorzystał. tags: sport, wspinaczka, sprzęt sportowy, akcesoria sportowe, re

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.