niedziela, 9 czerwca 2013

[Sport]Przygotowania do wycieczki rowerowej

No i nareszcie mój rower doczekał się profesjonalnej naprawy. Wcześniej zabrakło mi czasu, ale ostatecznie dałam radę! Już z początkiem maja postanowiłam, że w tym roku spędzę trochę czasu poznając pobliskie trasy. Mój chłopak niezmiernie się ucieszył, bo sam miał podobne plany na to lata. Jak widzicie trafiłam idealnie. Najpierw jednakże obowiązkowo należało zrobić ten przegląd. To ostatecznie kwestia kilku dni, więc oddaliśmy je do konkretnego punktu. W tym czasie pojechaliśmy kupić kilka niezbędnych rzeczy, które zaginęły nam w ubiegłym roku. Na liście była m.in. pompka. Do zestawu dobraliśmy bidon, rękawiczki i odblaskowe opaski, dzięki czemu staniemy się widoczni z bardzo daleka. Pomyśleliśmy także o plecaku, który nie tylko pasowałby do roweru, ale także codziennego użytku. Przyjaciel polecił nam produkty marki Deuter, które ponoć cieszą się dużą pop ularnością wśród rowerzystów. Cena nas nieco zaskoczyła, bo nie jest to tania rzecz, ale doszliśmy do wniosku, iż przyda nam się on w pewnych sytuacjach. Mamy tylko jeden dość poważny problem. Co się stało z pogodą? Póki co wciąż leje i nie zanosi się na zmianę. Cóż, najwyżej sobie poczekam. tags: sport, akcesoria sportowe, plecaki, sprzęt rowerowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.