wtorek, 18 czerwca 2013

[Rozrywka]Moje wymarzone wczasy

Wreszcie nadeszły moje upragnione wakacje. Długo na nie wyczekiwałam szczególnie, że planowałam tym razem dalszą podróż. Już rok temu zadecydowaliśmy z narzeczonym, że dla odmiany pojedziemy do pięknej Chorwacji, w której wynajmiemy mały domek. Noclegi nie sprawiły nam żadnych, dużych problemów i wyłącznie o co musieliśmy zadbać to przegląd auta i zakupy. Niestety przez te całe emocje ostatnio nie sypiam nazbyt dobrze. Ciągle wyobrażam sobie, jak to wszystko będzie. Kreuję masę scenariuszy naszego wyjazdu i rano wyglądam jak prawdziwy zombi. Aż sama się wystarczyłam patrząc w lusterko. Ostatecznie nie wytrzymałam i postanowiłam znaleźć na tę bezsenność lekarstwa. Spis popularnych specyfików jest w istocie imponujący. Zawsze wolałam jakoś naturalne środki. Niestety na bezsenność leki posiadają w sobie jedynie chemię i nic po za tym. Jak dobrze, że mam mamę, która zawsze ma pomysł, co należy zastosować. Tym razem kupiła mi ziółka. Z początku nie zauważyłam zmian. Tak po 2 dniach rzeczywiście pozwoliłam sobie na całkowite odprężenie i przespałam całą noc. Przynajmniej głowa odpoczęła. Pewnie do samego wyjazdu będę musiała popijać moje napary, ale to najmniejszy kłopot! Stanowczo liczę na udane wakacje. tags: wakacje, urlop, rozrywka, lekarstwa, bezsenność

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.