sobota, 8 czerwca 2013

[Rekreacja]Panowie i ich życzenia

Już za parę dni będą urodziny mojego taty. Z tej okazji postanowiliśmy dać mu coś szczególnego. Początkowo co nam do głowy wpadło to skórzany notes w mocnej oprawie oraz torba na laptopa, o której tak wiele mówił. Mama jednak kazała nam się powstrzymać z podejmowaniem konkretnej decyzji, ponieważ taty kaprysy szybko się zmieniają. Czekaliśmy prawie do ostatniego dnia i wreszcie nie mieliśmy innego wyboru, jak pojechać do jakiegoś centrum handlowego. Mój partner kategorycznie nie jest miłośnikiem tego rodzaju wypraw. Uważa je za niezwykle męczące. Nic dziwnego, że po godzinie zaczyna zrzędzić. Dopiero po kilku godzinach poszukiwań natrafiliśmy na doskonały prezent. Niestety właśnie wtedy musiała zadzwonić moja mama. Tata wybrał plecak turystyczny. W tym celu musieliśmy pojechać dosłownie na drugi koniec miasta, do sklepu sportowego. Szkoda, że w trakcie zakupów mój partner gdzieś się ulotnił. W końcunaturalnie go odnalazłam, wpatrującego się w stół do bilarda. Jakie szczęście, że nasze mieszkanie jest za małe na tego typu sprzęt. Znając mężczyzn pewnie wyobrażał sobie, jak z jednego pokoju robi miejsce na stół oraz pogaduszki z kolegami przy piwie. Wróćmy jednak do urodzinowego upominku... Zgadnijcie ile plecaków dostał mój tata? obecniechwilowo ma zapas na długie lata. tags: turystyka, sport, rekreacja, akcesoria sportowe, sprzęt turystyczny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.