czwartek, 20 czerwca 2013

[Energetyka]Jaki wpływ ma energia na nasze życie?

Jakiś czas temu w którejś z gazet ukazał się ciekawy artykuł, który niewątpliwie mnie zaskoczył. Dotyczył on zużycia energii. Zazwyczaj nie interesuje się takimi tematami. Standardowo używam i płacę rachunki. Na tym moja znajomość się kończy. Wystarczył jednakże ten jeden tekst, aby pokazały się w mojej główce nowe wątpliwości. Czy w istocie dobrze robię? Przez swoją ignorancję trafiłam na wykaz ignorantów, których nie interesuje marnotrawstwo energii i zapominają o swoich dzieciach. Bez znaczenia kogo zapytam z moich znajomych i tak prawdopodobnie nikt nie ma pojęcia, jak wiele co miesiąc wykorzystują energii przeróżne urządzenia. Ja nawet nie mam pojęcia ile kosztuje 1 kwh! Nawet doszło do tego, że chciałam to sprawdzić w internecie na stronie mojego dostawcy. To właśnie artykuł uświadomił mi, że czaka nas znaczny kryzys i jeśli nic się nie zmieni to będzie to kłopot na skalę globalną. Powinniśmy poważnie zastanowić się nad oszczędzaniem i postarać się obniżyć całkowity koszt energii. Z własnego doświadczenia wiem, że nie jest to aczkolwiek takie łatwe. Trudno pogodzić się z informacją, że zasoby naturalne są na wyczerpaniu. Postaram się odmienić coś w swoim życiu, by moje dzieci miały się lepiej. Tego typu artykuły dają do myślenia i są naprawdę przerażające. tags: energia, prąd, energetyka, zakład energetyczny, dom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.