środa, 19 czerwca 2013

[Rozrywka]Mój szczególny weekend w miesiącu

Niedawno spotkałyśmy się wraz z przyjaciółkami na kobiecych pogaduszkach w jednej z naszym najbardziej lubianych kawiarenek. Chociaż raz w miesiącu zbieramy się w podobnym gronie i przez parę godzin gawędzimy na różne tematy. Każda z nas ma własne życie, a spora część już założyła rodziny, więc czasu dla siebie nie mamy nazbyt wiele. Pomimo to uwielbiam te nasze spotkania. Każda z dziewczyn ma sporo do powiedzenia i przenigdy nie możemy uskarżać się na nudę. Ostatnio poruszyłyśmy szczególnie temat kosmetyków. Już od pewnego czasu moja skóra jest strasznie przesuszona, więc zapytałam koleżanki o radę. Sporo dobrego usłyszałam o balsamach marki Nuxe. Ponoć naprawdę skutecznie nawilżają i skóra staje się przyjemna w dotyku. Później wiadomo obgadałyśmy nasze sprawdzone balsamy ujędrniające do ud, żele pod prysznic i kosmetyki do makijażu. W końcu przyszła pora na marudzenie świeżo upieczonych mam. Okropnie skarżyły się na wrażliwą skórę swoich dzieci. Z tego co pamiętam był zaledwie jeden preparat, który wspólnie zachwalały. Nazywał się Mustela. Ja prywatnie nie znam się na tym, bo nie posiadam dzieci. Jak na każdym naszym spotkaniu musiałyśmy poplotkować o facetach, ubraniach i sytuacji w pracy. Ostatecznie to było nasze zasłużone parę godzin odpoczynku! tags: kosmetyki, uroda, kobieta, rozrywka, moda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.