poniedziałek, 10 czerwca 2013

[Rozrywka]Wspomnienia z dawnych lat

Niedawno doszłam do wniosku, iż muszę rozwinąć swoje hobby poza własnym zaciszem i prywatną, małą pracownią. Kocham rysować i malować. Nie ma znaczenia dla mnie metoda tylko czas, który spędzam nad projektem. Nie zapomnę, jak jeszcze byłam małym dzieckiem, a potem nastolatką. Rodzice wówczas zapisali mnie na dodatkową plastykę. Przychodziłam tam dwa razy w tygodniu z grupką moich równolatków. Naszą instruktorką była pani o niezwykłym talencie. Bodajże zawsze byłam o to troszkę zazdrosna. Po pewnym czasie jednak byłam zmuszona zrezygnować i teraz mogę jedynie wspominać. Mam teraz wielki żal do siebie, że przestałam rozwijać tę pasję. W gruncie rzeczy tęsknie za tamtymi latami nauki. Naszło mnie więc, aby zapisać się na zajęcia warsztatowe do pałacu młodzieży i nawet udało mi się trafić na grupę osób w podobnym wieku. Zaskoczy� �a mnie trochę przyjaciółka, która również zdecydowała się zapisać. Ostatecznie liczy się wyśmienita zabawa, a nie talent! Razem poszłyśmy zakupić parę najistotniejszych rzeczy, jak pastele, farby i fartuchy ochronne, by się przez przypadek nie poplamić. Muszę przyznać, iż jest to najcudowniejszy pomysł na jaki wpadłam. Sprawia mi niesłychaną radość malowanie z ludźmi, którzy dzielą moją pasję. tags: hobby, rozrywka, rysowanie, malowanie, plastyka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.