piątek, 7 czerwca 2013

[Rozrywka]Jak zaprojektować własnego pluszaka?

Jakiś czas temu wspólnie z kuzynką wpadłyśmy na impuls, by zacząć projektować własne pluszaki. Póki co, to tylko nasze hobby. Każda z nas ma swoje, konkretne zadania. Ja stałam się odpowiedzialna za rysunki koncepcyjne oraz rozpracowania wszystkiego na pojedyncze elementy. Przeważnie ludziom zdaje się, że moja praca jest przyjemna i łatwa. Wygląda to jednak troszkę inaczej. Daje ona sporo satysfakcji, ale wymaga skupienia! Najpierw powstają tzw. szkice robocze. Jest ich całkiem dużo. Wszystkie postacie próbuję rozrysować z każdej perspektywy. Później odrzucam te, które nie przypadły mi do gustu oraz modyfikuję pozostałe niekiedy coś dodając czy gumując. Wybrane szkice przyklejam na mojej tablicy przy użyciu taśmy klejącej. Wiszą tak parę dni, a ja oceniam każdą wersję. Oczywiście proszę o zdanie również inne osoby, w tym moją kuzynkę i bliskich. Na koniec wybieram zwycięzcę. Ową postać przerysowuję na większej kartce i kolejno ustalam pojedyncze części, z który konstruuję szablon. Trafia on później do mojej kuzynki, która za jego pomocą wykrawa wybrany przez siebie materiał i poszczególne części. Jest to nader czasochłonne zajęcie i dopiero stawiamy razem pierwsze kroki, ale bardzo się cieszę, że nareszcie odkryłam coś swojego! tags: maskotki, pluszaki, dom, hobby, rozrywka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.