niedziela, 16 czerwca 2013

[Rozrywka]Kolejne hobby siostry

W ostatnim czasie moja siostra wpadła na błyskotliwy pomysł i próbowała przekabacić mnie na dodatkowe lekcje z wyplatania koszy. W pierwszej chwili nie miałam pojęcia co powiedzieć. Spodziewałam się raczej zajęć plastycznych czy robienia bransoletek. To wydaje mi się bardziej w jej guście, natomiast kosze? Nie potrafiłam do tego jakoś się przekonać Oczywiście moja siostrzyczka prędko się nie poddaje. Tak długo mieszała mi w głowie oraz narzekała, aż ostatecznie jej uległam. Jedynie co mnie zainteresowało to wizja, że taki koszyk mogłabym jakoś wykorzystać na tarasie w miejsce doniczki. Kocham takie rzeczy! Pierwsze zajęcie warsztatowe przypadały na sobotę, więc nie było problemu, abym się na nich pojawiła. Najpierw należało wybrać projekt. Momentalnie urzekły mnie się w� �zki. Kiedyś napotkałam identyczne w kwiaciarni, jednakże cena mnie zraziła. Teraz mam okazję zrobić podobny! Jeżeli ktoś z Was sądzi, że to takie banalne to jest w dużym błędzie. Po godzinie tak bardzo bolały mnie palce, a efekt był dosyć marny. Dobrze, że ciężko mnie do czegoś zrazić zwłaszcza, że po 4 zajęciach wciąż nie widzę żadnego, sprecyzowanego kształtu. Zdaję sobie sprawę, że to przecież moja pierwsza tego typu próba, lecz marzy mi się uzyskać zamierzony cel. Dobrze, że mam w pobliżu jeszcze instruktora. tags: hobby, rozrywka, plastyka, kursy, warsztaty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.